KKK

Korduma kippuvad küsimused ja nende vastused leiad siit:

Tagastamine ja garantii

Milliseid tooteid saab tagastada?

Kui tegemist ei ole eritellimustootega saad selle loomulikult tagastada. Telli julgelt, uuri rahulikult kodus ja kui jõuad otsusele, et sooviksid sellest siiski loobuda, saada mulle e-kiri. Saadan vastuseks juhendi, kuhu pakk tagasi tuua või kuidas see pakiga meile tagastada.

Kui oled tellinud eritellimustoote (siia alla kuuluvad kõik värvilised kärulisad või erimõõdulised tooted), siis need ei ole tagastatavad. Veendu juba enne tellimist, et tootekirjeldus vastab ootustele ja fotodel on kõik nii, nagu unistad. Kui kahtled, telli musta värvi variant, sest see on tagastatav.

Kui tagastan toote, kas postikulu tagastamisel jääb minu kanda?

Jah. Toote tagastamisel saadan tagasi toote ostusumma, kuid postikulu jääb sinu kanda.
Kui sa ei ole toote sobivuses päris kindel ja ei tahaks postikulu maksta, siis tööajal eelnevalt kokku lepitud ajal on võimalik tulla laos olevaid tooteid Jälgimäel oma käru peale proovima. Selleks saada mulle e-kiri sannale@sannale.ee

Kuidas toodet tagastada?

Saada oma tagastamissoovi kohta mulle e-kiri sannale@sannale.ee ja too toode ise kokkulepitud ajal Jälgimäele tagasi.
Või saada tagasi pakiautomaadiga Laagri Coopi Smartposti või Omivasse või Laagri Rimi DPDsse 58863122

Garantii – mis siis saab, kui midagi katki läheb?

Kui mõni õmblus peaks tõepoolest purunema või muu õmblusviga kasutades ilmnema, saada mulle e-kiri. Kirjelda vigastust ja saada fotod. Saadan sulle tagastuskoodi, millega saad toote siia tagasi saata. Nii siva kui vähegi võimalik parandan vigastuse ja saadan sulle pakiga tagasi suurte vabanduste saatel.

Mis saab siis, kui kogemata ise toodet vigastan? Kas seda saab parandada?

Saada vigastusest pildid ja vaatan siis lähemalt. Äkki mõtlen midagi head välja ja saame siiski korda teha.

Kui toote tagastan, millal raha tagasi saan?

Teen tagasikande esimesel võimalusel, kui tagastatud pakk on minuni jõudnud. Kindlasti mitte hiljem kui 14 päeva jooksul. Võimalikult kohe kui pakk on juba siin ja ise arvuti taha pääsen.

Tellisin kogemata vale toote. Kas saan tellimust veel muuta või tühistada?

Kui oled tellinud toote, mis ei ole eritellimus (erimõõduline või sinu jaoks eraldi tellitud kangast) saad tellimust tühistada ükskõik millal. Ka siis kui pakk on juba sinuni jõudnud. Saada lihtsalt kiri, et loobud ostust ja tagasta pakk.

Kui tellisid eritellimustoote, siis senikaua kuni sinu kangas ei ole veel tellitud, saad tellimust muuta või sellest loobuda.
Kui kangas on juba tellitud, on võimalik samuti loobuda. Sel juhul saad arve kanga eest ja saadame selle kanga sulle. Saad endale sellest midagi muud ilusat valmistada 🙂 aga toodet sellest tellima ei pea. Kui käärid on juba kangas, siis on liiga hilja tellimust muuta või tühistada.

Sain pakiga vale toote. Mis nüüd saab?

Kui tundub, et oleme postitanud vale toote, saada palun e-kiri ja kirjelda olukorda. Mõnikord on toode siiski õige, kuid paigaldust oleks vaja veel paika timmida. Sel juhul saadan paigaldusjuhendi.
Kui pakis siiski on vale toode, saadan esimesel võimalusel teele uue paki õige tootemudeliga ja valesti saadetud toote jaoks tagastuskoodi.

Kuidas ma saan teiega ühendust võtta, kui mul tekib küsimusi või probleeme

Saada e-kiri sannale@sannale.ee või saada mulle sõnum https://www.facebook.com/MinuSannale

Kas teil on füüsilisi kauplusi või on tellimine võimalik ainult veebi kaudu

Füüsilist kauplust ei ole.
Tellida saab kas e-poest, e-kirjaga sannale@sannale.ee või sõnumiga https://www.facebook.com/MinuSannale

Kas te pakute kinkekaarte või kinkekarpe

Jah, meie tootevalikus on olemas kinkekaardi võimalus. Selle saad valida siit: https://sannale.ee/toode/kinkekaart/ See on heaks valikuks, kui ei tea täpselt millist materjali või toodet kingiks valida.
Kui sooviksid aga kinkida konkreetset toodet ja saata seda pakiga oste saajale kinkepakendis, anna sellest tellides kommentaaride lahtris teada ja pakin sinu paki kingitusena.

Kuidas ma saan anda tagasisidet teie toodete või teenuste kohta

Olen väga rõõmus, kui muljetad, kuidas toodetega rahule jäid! Nii juhul kui oled väga rahul, kui ka siis, kui oleksid soovinud, et toode oleks teistsugune. Kirjuta mulle e-kirjaga või FB sõnumites või jäta tagasiside tootekommentaarina e-poodi.

Materjalid, mõõtmine, paigaldamine, hooldus

Kuidas saan oma toote jaoks sobiva kanga?

Kui toodet saab tellida eritellimuskangast, on kangavaliku lingid toote juures näha. Vali sealt seast endale sobiv ja kirjuta link tellides kommentaaride reale. Nii tean millist kangast sinu jaoks tellida.

Kuidas mõõdan enda käru?

Mõõtmisjuhendid leiad siit: https://sannale.ee/mootmisjuhendid/
Kui vajalikku juhendit seal ei leidu, saada mulle kiri sannale@sannale.ee ja saadan sulle täpselt selle juhendi, mida vajad.

Kuidas tooteid paigaldada?

Paigaldusjuhendid leiad kas tootekirjelduse juurest või siit: https://sannale.ee/paigaldusjuhendid/
Kui juhendi leidmine on keerukas, saada mulle kiri sannale@sannale.ee ja saadan sulle täpselt selle juhendi, mida vajad.

Kuidas toodet hooldada?

Hooldusjuhis on välja toodud iga toote juures. Kui soovid, saadan selle sulle ka e-kirjaga. Anna oma soovist teada sannale@sannale.ee

Millised lisad sobivad minu vankrile?

Vaata lisade valikut siit: https://sannale.ee/millistele-karudele-lisavarustust-teeme/

Kas valmistate ka uusi kaarvarje ja täiskomplektis kangast osi kärudele?

Ei. Meie teeme vaid kärulisasid. Uusi kaarvarje ja originaalosade asendusi ei tee. Seda suures osas tööde mahukuse tõttu, kuna e-poe kõrvalt ei jää keerukamateks eritellimusteks lihstalt aega. Aga väga suurel määral ka seepärast, et kärude kandeosadel on kindlad turvastandardid, millele need vastama peavad. See on midagi, mida ma kergekäeliselt võtta ei suuda ja pigem sellisele pärusmaale ei liigu, kus ma ei ole 100% kindel, et saan piiavalt turvalisust tagada.

Valmistamine ja tarne

Kes minu tellitud tooted valmis õmbleb?

Meil on neli imelist õmblejat, kellest igaüks on spetsialiseerunud oma tootegruppide valmistamisele. Kui oled tellinud vihmakile, jalakatte või kaarvarju pikenduse, on sinu toodete valmimise taga Kati. Lamamistoolikatted veerevad välja minu ema Anne õmblusmasina alt. Kärupehmendused, tuulekatted, värvilised putukavõrgud ja rattakatted on Sirli pärusmaa. Transpordikotid ja musta värvi putukavõrgud võivad ilmuda meil kõikide õmblejate käest. Tallakumme, eritellimustooteid ja nahatamise komplekte teen mina, Meeli.

Kas saan tellimusele ise järele tulla?

Jah. Aga küsi enne üle, millises laos on toode, mida endale sooviksid. Kuna meil on õmblejad eri linnades, on ka osa ladu mujal kui Jälgimäel. Põhiline osa laost on aga siin minu juures ja eelnevalt kokkulepitud ajal saab Jälgimäele neid proovima, katsuma või ostma tulla.

Kui pikk on tarne?

Tarneaeg on iga toote juures eraldi välja toodud.
Laos olevad tooted postitame üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul.
Kui toodet valmib tellimisel, jääb valmimise aeg olenevalt tootest vahemikku 1-3 nädalat.

Kui palju maksab saatmine?

Olenemata paki suurusest on postikulu pakiautomaati saatmisel 3.-

Kuidas ma tean, kas mu pakk on juba teel?

Kui genereerime sulle pakikoodi, saadab süsteem automaatselt pakikoodi e-kirjaga ka sulle. Selle koodiga saad jälgida, kui kaugel pakk parasjagu on.

Kas teil on ka füüsiline pood? Kas saan tooteid vaatama, katsuma ja proovima tulla?

Meil ei ole müügisalongi. Töötan nii nagu ka mu õmblejad oma kodust. Suurem osa laost on samuti Jälgimäel minu kodus. Siia saab eelnevalt kokkulepitud ajal tooteid vaatama ja proovima tulla. Saada selleks oma soovida e-kiri sannale@sannale.ee

Shopping Cart
Scroll to Top